Min tisdag

Hej!
Här är lite om min dag. Jag var tvungen att ta bussen som gick en halvtimme tidigare eftersom att jag hade mitt första nationella prov 8.30 (börjar 8.45 i vanliga fall) Var hur nervös som helst! Det var svenska muntligt som för sig är ganska lätt. Imorgon så får jag veta vad jag fick och hur det gick!
Sen så hade jag en halvtimme so, sedan engelska och sen lunch. Efter lunchen så hade vi no. Sen klockan 14 så slutade vi. Den här dagen har varit väldigt bra. Jag hoppas också att ni har haft en skaplig dag. Nu så sitter jag i sängen och lyssnar på musik, ska göra träslöjds läxan och sedan läsa en tidning som jag fick av mamma idag!

Godnatt, sov gott!

Haha väldigt fin bild på mig och väldigt seriös ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback